Renowacja lakieru w Warszawie — jakie daje efekty?

Renowacja lakieru w Warszawie — jakie daje efekty?

W trakcie codziennego użytkowania samochodu kolor i stan powłoki lakierniczej ulega znacznemu pogorszeniu. Jest to zwykle spowodowane czynnikami zewnętrznymi, a także nieumiejętną pielęgnacją karoserii. Na szczęście można skorzystać ze specjalnej usługi detailingu polegającej na odświeżeniu lakieru. Niektórzy starają się przeprowadzić renowację samodzielnie, a inni z kolei wolą skorzystać z pomocy specjalistów. Sprawdź, które rozwiązanie jest lepsze.

Renowacja powłoki lakierniczej — samodzielnie czy z firmą?

Na rynku dostępnych jest sporo preparatów do pielęgnacji lakieru, takich jak m.in. oleje, woski, szampony oraz pasty polerujące. Mogłoby się więc wydawać, że każdy jest w stanie we własnym zakresie odświeżyć starą karoserię. Okazuje się jednak, że ogólnodostępne produkty mogą nie poradzić sobie z mocnymi uszkodzeniami czy wyblakłym kolorem. Ponadto przy braku odpowiednich umiejętności, używanie kosmetyków samochodowych może nawet doprowadzić do pogorszenia stanu lakieru. Firmy zatrudniające przeszkolonych pracowników stosują wyłącznie bezpieczne metody renowacji oraz sprawdzone preparaty. 

Jakie są kolejne etapy renowacji lakieru?

Stosowane techniki czy realizowane czynności są zawsze dopasowywane indywidualnie do stanu karoserii i rodzaju uszkodzeń. Najczęściej jednak tego typu usługa auto detailingu dzieli się na następujące prace:

  • dokładne umycie pojazdu wraz z usunięciem trwałych zabrudzeń,
  • oczyszczanie chemiczne,
  • polerowanie, 
  • aplikacja warstwy zabezpieczającej przy zastosowaniu specjalnych kosmetyków i preparatów polimerowych.

Gdzie w Warszawie wykonywana jest usługa odświeżenia karoserii?

W niektórych warsztatach samochodowych dostępna jest oferta dotycząca odnowienia lakieru samochodowego, jednak większość klientów zwraca się bezpośrednio do firm specjalizujących się w tzw. car detailingu. Na terenie Warszawy renowacja lakieru jest usługą realizowaną w wielu miejscach, dlatego wybór firmy może nie być łatwy. Najlepiej skorzystać z mediów społecznościowych, gdzie klienci chętnie dzielą się opiniami oraz zdjęciami ukazującymi efekty „przed i po".